شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

برخورد تریلی با شبکه برق حادثه ساز شد

مسئول  واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوس از برخورد یک دستگاه تریلی با شبکه برق فشار قوی در حاشیه میدان گلشن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوس عنبرنژاد مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی در تشریح این خبر افزود : ساعت 20 و 58  دقیقه(30 تیرماه)  وقوع حادثه برخورد یک دستگاه تریلی کشنده با تیر برق حاشیه میدان گلشن به این واحد  گزارش که بلافاصله مامورین شیفت به محل حادثه اعزام و نسبت به ایمن سازی محل اقدام کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید افزود: در این برخورد که سبب شکستن تیر چراغ برق، پاره شدن سیم ها، قطع برق و وارد شدن خسارتی به شبکه شد توسط اکیپی از اداره برق  نسبت به رفع خطر و بازگشایی مسیر اقدام شد.

 

برخورد تریلی با شبکه برق حادثه ساز شد

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوس از برخورد یک دستگاه تریلی با شبکه برق فشار قوی در حاشیه میدان گلشن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوس عنبرنژاد مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی در تشریح این خبر افزود : ساعت 20 و 58 دقیقه(30 تیرماه) وقوع حادثه برخورد یک دستگاه تریلی کشنده با تیر برق حاشیه میدان گلشن به این واحد گزارش شد که بلافاصله مامورین شیفت به محل حادثه اعزام و نسبت به ایمن سازی محل اقدام کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید افزود: در این برخورد که سبب شکستن تیر چراغ برق، پاره شدن سیم ها، قطع برق و وارد شدن خسارتی به شبکه شد توسط اکیپی از اداره برق  نسبت به رفع خطر و بازگشایی مسیر اقدام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *