شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

واحد امور اداری

 

 مسئول واحد  : معصومه مختارزاده

 

شرح وظایف : 

 الف) آمار پرسنلی:

    تعداد 67 نفر نیروی شهرداری و 100 نفر نیروی شرکتی.

تعداد 7 نفر نیروی استخدام شده در سال 92- 91

تعداد 14 نفر نیروی بازنشسته در سال 92 – 91

کل نیروی بازنشسته کارمندی و کارگری بيش از 150 نفر .

نیروی موجود در واحد: 6 نفر

ب) فعالیت های کارگزینی :

1.      صدوراحکام حقوق،انتصاب،ارتقا،تبدیل وضعیت،ماموریت،مرخصی و.. 

2. انجام امور مربوط به پاسخ استعلامات بانك ، صدور گواهي اشتغال بكار ، كمك هزينه ازدواج ، فوت ، غير نقدي ،  پاداش پايان خدمت ، و… 

3. پيگيري و انجام كليه امورات و استعلامات لازم در خصوص نيروهاي جديد الاستخدام شهرداري و صدور احكام مربوطه 

4.پيگيري  پرونده بازنشستگي همكاران از طريق صندوقهاي بازنشستگي كشوري و تأمين اجتماعي و انجام كليه امورات مربوطه تا صدور احكام 

5.ارزشیابی سالانه پرسنل و اعطاي مزاياي قانوني مربوطه به پرسنل مشمول  .

6.نياز سنجي آموزشي كاركنان و اعزام پرسنل جهت شركت در دوره هاي آموزشي مصوب و همچنين پيگيري برگزاري برخي دوره هاي آموزشي در محل شهرداري و سطح شهرستان 

7.ثبت و صدور نامه ها توسط دبیرخانه،بایگانی اسناد و تایپ و تکثیر نامه های اداری 

8. نظارت مستمر و کنترل  ورود و خروج پرسنل بصورت ماهیانه.

 ج) آمار فعالیت های اداری:

1.پاسخ به کلیه مکاتبات ادارات  و تهیه آمار و اطلاعات و ارائه به مراجع ذيصلاح 

2.ارتباط مستمربا شبکه دولت و اخذ و ارسال نامه به سایر دستگاه ها از اين طريق  همچنين انجام امور مربوط به سامانه رصد ، شبكه سامد و … 

3.پيگيري و اجراي كليه مصوبات آئين نامه ها و بخشنامه هاي صادره از سوي مراجع ذيصلاح در حدود وظايف سازماني 

4.برگزاری جلسات شورای اداری شهرداری و تهيه صورتجلسات مربوطه و همچنين شركت در ساير جلساتي كه بنا به ضرورت در سطح شهرستان يا استان برگزارمي گردد .

5.تشکیل شورای اسلامی کار شهرداری برای دومين دوره و اجراي مقدمات كار براي تشكيل سومين دوره شورا در شهرداري. 

6.تشکیل کمیته انضباط کار و همچنين كميته حفاظت فني در شهرداری

7.رعايت طرح تکریم ارباب رجوع و اجرای دقیق آن در شهرداری

8.تجلیل از کارکنان نمونه و تجلیل از بازنشستگان  با اهدا هدایا در مناسبت های مختلف 

9.پيگيري امورات رفاهي پرسنل منجمله استفاده همكاران از مجتمع هاي رفاهي ، تهيه اقلام مورد نياز همكاران از مبادي زيربط و نيز تشويق دانش آموزان ممتاز پرسنل و غيره 

10.واگذاري امورات خدماتي به بخش خصوصي از طريق برگزاري مناقصه بصورت ساليانه و نظارت كامل بر روند اجرايي آن 

11. پيگيري در جهت تشكيل پرونده پزشكي كارگران با هماهنگي شبكه بهداشت و اداره كار شهرستان با نظارت كارشناس بهداشت حرفه اي در شهرداري 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *