شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

تخریب ساختمان حمام قدیمی واقع در سه راه حافظ_مطهری

شهردار فردوس : در راستای حفظ ایمنی و رعایت اصول بهداشتی و ارتقائ منظر شهری و بهره وری از اراضی و امکانات در اختیار شهرداری فردوس انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوس ، وجود املاک مخروبه و قدیمی به لحاظ فرهنگی، زیبایی شناختی و امنیت اجتماعی و بهداشتی برای شهرها مشكلاتی را ایجاد می كنند که این اماكن به جهت نازیبایی،متروكه بودن و امكان ریزش آوار خطراتی را برای شهروندان به همراه دارد.

مهندس کاظمی ، هدف از اين اقدام را حذف اماکن متروکه و ناایمن در جهت احترام به حقوق  همشهریان عنوان كرد و ضمن  توجه مالكين به ضوابط شهرداری افزود: اتخاذ تدابیر موثر و اقدام لازم برای حفظ شهر از خطرات احتمالی و رفع خطر از بناها ، دیوارهای شکسته و خطرناک و .. واقع در معابر ، کوچه ها و اماکن عمومی از وظایف شهرداری و بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها میباشد که نسبت به آن اقدام خواهد شد.

 وی همچنین تاکید کرد: اماکنی که در مناطق مختلف شهر از سوی صاحبان خود به هر علتی رها شده‌اند و سلامت بهداشتی و روانی شهروندان را مورد تهدید قرار داده است ، شناسایی و اگر مالکان  نسبت به رفع  آن اقدام نکنند، به دلیل برقراری امنیت جانی شهروندان، شهرداری اقدام لازم و قانونی را صورت خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *