شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

بهره برداری و کلنگ زنی هفت پروژه شهری شهرداری فردوس همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مهندس کاظمی تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از شش طرح عمرانی و خدماتی و یک پروژه کلنگ زنی این شهرداری با هزینه بیش از ۵۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

شهردار فردوس اظهار کرد: در راستای احداث و توسعه و تجهیز فضای سبز شهری، بهره‌برداری از  پارک محله ای در خیابان فردوسی با هزینه ۳7۰ میلیون تومان در ایام دهه فجر امسال انجام خواهد شد.

وی افزود: بخش دیگری از پروژه‌های عمرانی شهرداری فردوس با اجرای ۳۲۰۰ متر اصلاح ، بهسازی و جدول گذاری کانالهای جمع آوری آبهای سطحی شهر با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان و همچنین بهره برداری از ۱۰ هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر با اعتبار یک میلیارد تومان میباشد که سعی داریم در جهت تسهیل و بهبود عبور و مرور شهروندان و با مناسب شدن شرایط آب و هوایی و همچنین تامین قیر مورد نیاز این امر را ادامه دهیم.

شهردار فردوس همچنین به بهره برداری از استخر ۶۰ هزار متر مکعبی ذخیره آبهای سطحی شهر فردوس بعنوان پروژه شاخص شهری اشاره کرد و ادامه داد:
یکی از دغدغه های شهروندان و شهرداری فردوس کنترل و استفاده بهینه از آبهای سطحی بود که با مساعدت های استانداری خراسان جنوبی و تلاش پرسنل شهرداری فردوس درین ایام خجسته بهره برداری از آن محقق شد.

بهره برداری از مسیر دوچرخه سواری پیرامون پارک گردشگری تون از دیگر پروژه هایی است که مهندس کاظمی در تشریح آن افزود: این مسیر با اجرای ۸۰۰ متر باندمخصوص شامل جدول گذاری،آسفالت ،نصب پایه چراغ و تامین روشنایی ،نصب علایم و خط کشی با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان از اعتبارات ماده ۵۸ سازمان شهرداری های کشور احداث شده است.

شهردار فردوس ادامه داد: با هدف دفن زباله ها بصورت بهداشتی و همچنین کنترل و مدیریت شیرابه ها و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی دفن پسماند ، سلول دفن جدید با ظرفیت پذیرش ۸ هزار مترمکعب شامل عملیات خاکبرداری، شیب بندی، زهکشی و مخزن ذخیره شیرابه جهت جلوگیری از نفوذ شیرابه به خاک با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان بهره برداری خواهد شد.

در راستای توزیع عادلانه محیط های ورزشی و تفریحی نیز در منطقه جوادالائمه ، زمین ورزشی روباز بمساحت ۲ هزار مترمربع با پیش بینی اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *