شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

راه اندازی مرکز تست هیدرواستاتیک مخازن گاز در فردوس

به زودی با سرمایه گذاری بالغ بر حدود ۲۵۰ میلیون تومان مرکز تست هیدوراستاتیک مخازن گاز خودروهای دوگانه سوز در فردوس راه اندازی می شود.

 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوس ، دبیر ستاد معاینه فنی سبک فردوس از اخذ مجوزهای چندگانه احداث مرکز تست در فردوس خبر داد و گفت : با پیگیری انجام پذیرفته و عنایت آقای مهندس داستانی سرپرست محترم شهرداری فردوس ساختمان قدیم کشتارگاه شهرداری در اختیار سرمایه گذار قرار گرفت که پس از بهسازی و اخذ مجوز اداره کل استاندارد و کد سیمفا مرکز افتتاح خواهد شد .

بیکی زاده در ادامه افزود با افتتاح این مرکز ، شهرستان فردوس دومین شهر دارای مرکز تست در استان و حتی در جنوب خراسان بزرگ بوده و اشتغالزایی مستقیم ۳ نفر را به دنبال خواهد داشت.

 وی در ادامه گفت : ” پس از افتتاح این مرکز سیکل مربوط به اخذ معاینه فنی خودروهای دوگانه کارخانه و حتی دستی در شهرستان کامل حواهد شد.

 خودروهای دوگانه پس از بازدید چشمی در مرکز معاینه فنی معراجی فردوس در صورت نیاز به تست می بایست به مرکز محب راد مراجعه و مخزن را باز نموده و ان شاءالله در مرکز تست هیدرواستاتیک مخازن را تست نموده و پس از تایید جهت بستن مخزن و اخذ معاینه فنی مراحل مورد نیاز را طی کنند.

شایان ذکر است ساختمان مرکز تست در میدان گلشن حاشیه بلوار شهید منتظر قائم در حال بهسازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *