شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

دیدار رئیس پلیس راهور شهرستان با شهردار فردوس

 

این دیدار که در محل دفتر شهردار صورت گرفت در راستای هم اندیشی و حل معضلات ترافیکی و حمل و نقل گفتگو کردند.

سرگرد قربانی ضمن تبریک انتصاب مهندس کاظمی اظهار داشت: علیرغم وجود راهنمایی و رانندگی در بدنه نیروی انتظامی، این ارگان را همانند شهرداریها خدماتی دانست که هماهنگی و همکاری مابین آنها را بنفع مردم که به رفاه و آسایش می انجامد.

 وی ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری و هم افزایی بیشتر پلیس راهور با شهرداری فردوس ، ادامه داد: با شناختی که از سابقه مدیریتی درخشان مهندس کاظمی است وی فردی پای کار با توانایی بالا در خدمت رسانی به مردم شریف فردوس میباشد.

 شهردار فردوس نیز تعامل پلیس راهور و شهرداری در مقوله تامین ایمنی و تسهیل ترافیک شهر را حائز اهمیت خواند و یاداور شد: طرحهای اجرا شده با همکاری فیمابین نشاندهنده کار کارشناسی شده در جهت کاهش سوانح رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز بوده است.

مهندس کاظمی به کمبود نیرو در بدنه سازمان حمل و نقل شهرداری فردوس در بدو تاسیس اشاره و از مجموعه پلیس راهور شهرستان تقاضای همکاری بیش از پیش را کرد.

وی همچنین به افزایش هزینه ها و مخارج شهرداریها در اجرای طرحهای ترافیکی اعم از تجهیزات و وسایل مورد نیاز در کنترل ترافیک اشاره کرد و پیگیری مجموعه پلیس راهور شهرستان در تخصیص سهم شهرداری فردوس از محل درصد جرایم رانندگی را خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *