شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

شهردار فردوس در دیدار با مدیر آموزش وپرورش شهرستان فردوس تاکید کرد :

 استفاده از توان و ایده های دانش آموزان و هنرجویان مدارس در مشارکت با شهرداری

به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوس ، در این دیدار مدیریت آموزش وپرورش ضمن تبريك انتصاب مهندس کاظمی و تقدیر از تلاشها و خدمات شبانه روزی مجموعه شهرداری ، هم‌فکری و تعامل در برنامه های مختلف فرهنگی واجتماعی با دستگاه ها ونهادهای مختلف شهری یکی از عوامل مهم در موفقیت آموزش‌وپرورش و ارتقا سلامت جامعه دانست که می توان گامهای موثری در رشد فرهنگی و حل معضلات برداشت.
مهندس کاظمی شهرداری فردوس نیز ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای کمک و تعامل بین دو مجموعه طبق سنوات گذشته بیان داشت: درراستای پیشبرد اهداف متعالی آموزش وپرورش ازهیچ کوششی درحد توان ، دریغ نخواهیم کرد. ً

شهردار فردوس ضمن بیان وظیفه اصلی شهرداری بعنوان ارائه دهنده خدمات شهری و با وجود کاهش بودجه شهرداریها خاطرنشان کرد: در راستای توسعه خدمات فرهنگی و اجتماعی و آموزش شهروندی آمادگی آنرا داریم تا از مبدا مدرسه و با همکاری مشترک با اموزش و پرورش و استفاده از ایده ها ، نظرات و توان دانش آموزان در زمینه های مختلف با هدف گذاری شهر زیبا ،پاک و قابل زیست مشارکت کنیم.

وی همچنین به استفاده از توان هنر جویان هنرستانهای فردوس جهت ساخت و تولید تاسیسات و وسایل موردنیاز شهرداری تاکید و پیشنهاد ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *