شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

پیام شهردار فردوس بمناسبت نود و سومین سالگرد تاسیس شهرداری فردوس

بنام خداوند مهربان
درود بیکران و عرض شادباش بمناسبت فرارسیدن “روز نکوداشت فردوس” که در تقویم شهرستان با دهم آذرماه، نودو سومین سالروزتاسیس شهرداری فردوس مزین گشته و همچنین همزمانی این روز با هفته ی بسیج مستضعفین، فرصت مغتنمی است تا همه ی مدیران ، زحمتکشان و دلسوزان این خطه ی کویر برای مهربانی و همدلی و تجدید عهد با این صدای صلابت ، سمبل صبوری و اسوه صالحان و با حمایت مردم فرداهایی روشن برای شهرمان رقم بزنیم.

“تون” و یا فردوس کنونی از هزاران سال پیش ، مهد علم و ادب و شعر، فرهنگ و هنر و تمدن بوده و هست .
فردوس در قلب خودش بزرگانی چون علامه فاضل تونی، عطار، موالی و حیرتی تونی ، ملا اکبر تونی و دکتر محمد جعفر یاحقی دانشمند برگزیده کشور را پرورانده ، شهری که ناصرخسرو قبادیانی ، جیهانی و مستوفی و مارکوپولو و… از آن گذر کرده و به نیکی نام بلند شهرمان را در تاریخ ثبت کرده اند .

هدف از نام گذاری این روز بعنوان روز فردوس معرفی ،توسعه و پیشرفت بوسیله ی ارتباطات گسترده ، افکار بزرگ و توانمندی های شهرستان است.
شهری که میتوان به انار و زعفران و پسته اش به جوانان پرازانگیزه و پر شور ‌، زنان مقاوم و صبور و مردان غیور و همیشه پرتلاش اش مفتخربود.

امروزه برای داشتن شهری توسعه یافته و پرنشاط، برای داشتن شهری امن و سالم، شهری با فرهنگی اصیل و ویژگی های بصری زیبا ، داشتن شهری با شهروندانی با مشارکت بسیار و رضایتمند ، مستلزم تلاش و توان همه جانبه ی مدیران و تک تک شهروندان است ، که با برنامه‌ریزی‌ها و بررسی های دقیق و علمی و اجرای صحیح آن ها، و به پشتوانه ی همراهی و همکاری مردم، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب و شهری زیبا را برای زندگی شهروندان میسر می شود.

و به پاس تمامی خدمات بزرگان این خطه از کویر ، وبه یاد روزگارانی که تونِ پر ازخاطره برایمان فردوسی ساخت که امروز برای بلند آوازه نگهداشتن نام اش همت والایی می طلبد، این روز بزرگ را گرامی میداریم،
امید که تلاش هایمان شهری بسازد که درخور مردمان شریف اش

نودو سومین سالروز تاسیس شهرداری فردوس بر همه شما فردوسی های عزیز مبارک باشد.                                                                                                               علی کاظمی- شهردار فردوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *