شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

جلسه بررسی مسائل و مشکلات فیمابین اتاق اصناف و شهرداری فردوس

در این جلسه که با حضور اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف و مسؤولین واحدهای شهرداری فردوس برگزار شد در خصوص مسائل و مشکلات دو مجموعه در سطح شهر فردوس بحث و تبادل نظر شد.

مهندس کاظمی شهردار فردوس ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک هفته دولت ، گزارشی از مسائل و موارد مرتبط و اقدامات صورت گرفته شامل طرح مشارکت ساخت مجتمع صنوف آلاینده ، ساماندهی تابلوهای کسب و پیشه و رفع سد معبر در معابر عمومی شهر و پیگیری و نصب دوربینهای نظارتی در مرکز بازار به جلسه ارائه و درخواست همکاری و مشارکت از اتاق اصناف کمافی السابق در خصوص اخذ استعلام از شهرداری در موارد صدور پروانه کسب و اخذ مجوز ساخت و ساز ساختمان جدید اتاق اصناف گردید.

در ادامه ریاست اتاق اصناف نیز ضمن تشکر از اقدامات و خدمات محسوس شهرداری ، اصناف را از مهم ترین تشکل ها که جمعیتی بالغ بر یک چهارم سطح شهر را دارند، دانست و افزود : تعامل فی مابین اتاق و شهرداری باید بالاترین سطح باشد .

جناب آقای رجب زاده همچنین ضمن تأکید بر سازماندهی دوره گردها و روز بازار ها به طرح مسائل و مشکلات اتحادیه ها در خصوص مشکلات عدم وجود واحد صنفی جهت اعضای اتحادیه ها اشاره و با رفع سد معبر و ساماندهی تابلوها موافقت و همراهی خود را اعلام و بر ضرورت اجرای آن بطور هماهنگ و فراگیر جهت همه صنوف تاکید کرد.

در پایان نیز مصوبات ذیل مورد توافق دوطرف قرار گرفت:
1-شهردار فردوس از سد معابر عمومی بخصوص خیابان رسالت و خیابان شهدا جلوگیری کرده و نسبت به بهسازی این معابر اقدام و همچنین نسبت به ساماندهی روز بازار (پنج شنبه بازار) و صنوف دوره گرد در سطح شهر فردوس و هماهنگی تشکیل جلسه ای با حضور دستگاههای اجرایی مرتبط پیگیری نماید.
2- در جهت ساماندهی صنوف آلاینده و تسریع در بازگشایی ادامه خیابان طالقانی و تعیین تکلیف زمین موقوفه واقع در طرح مربوطه با همکاری دو مجموعه اقدامات لازم انجام گیرد.
3- اتاق اصناف در زمان صدور پروانه کسب جدید متقاضیان ، استعلام از شهرداری گرفته شود و شهرداری نیز آمادگی خود را جهت مساعدت و همکاری با آنها را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *