شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

تخصیص اعتبار جهت احداث سوله سالن فرهنگی _ورزشی محله جوادالائمه و بهسازی و کفسازی معابر محله سردشت فردوس

شهردار فردوس: جهت تکمیل پروژههای در حال احداث در محله هدف بازآفرینی شهری فردوس در سال جاری از محل اعتبارات وزارت راه وشهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایرانمبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان جهت تکمیل سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی محله جوادالائمه و صد و بیست میلیون تومان جهت ادامه و تکمیل کف سازی محله سردشت اختصاص یافت و بزودی مراحل مناقصه آن توسط اداره کل راه وشهرسازی استان انجام خواهد پذیرفت.

مهندس کاظمی افزود: هم اکنون دو پروژه مذکور توسط شهرداری در حال اجرا می باشد .

وی بیان نمود : زمین مربوط به احداث سالن مذکور به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع توسط #شهرداری_فردوس تامین و بهره بردار سالن پس از بهره برداری شهرداری فردوس می باشد.

شهردار فردوس اظهار کرد: اجرای فونداسیون این سالن سال گذشته از محل اعتبارات ملی وزارت راه وشهرسازی اجرا شده است و سازمان بسیج سازندگی نیز جهت اجرای فضای ورزشی در محله جوادالائمه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص داده که بزودی نحوه مشارکت و اجرای آن مشخص خواهد گردید.

مهندس کاظمی هدف از اجرای این پروژهها و مشارکت دولت و شهرداری در محلات هدف بازآفرینی شهری را تامین زیرساخت های موردنیاز و احیا و باز زنده سازی محلات کم برخوردار شهری جهت ارتقای کیفیت محیطی و دسترسی عادلانه به خدمات شهری دانست و ابراز امیدواری کرد همه ارگان ها و ادارات به نحو شایسته سهم مربوط به خود که در قالب برنامه جامع اقدام مشترک به تصویب رسیده است در این محلات پیاده سازی و اجرا نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *