شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

تامین و تخصیص 620 میلیون تومان اعتبار جهت توسعه پارک گردشگری تون از محل منابع ملی و استانی در سال مالی جاری

مهندس کاظمی در توضیح این خبر بیان کرد: از محل اعتبارات ماده 58 سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با پیگیری و مساعدت استانداری خراسان جنوبی ،  370 میلیون تومان اعتبار جهت احداث و تکمیل لاین مخصوص دوچرخه سواری به شهرداری فردوس اختصاص داده شد که اجرای عملیات مسیر مذکور و تامین روشنایی مناسب با پیشرفت فیزیکی 40%  در حال انجام و در ادامه نیز لاین مخصوص پیاده روی در مجاور آن احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: احداث این مسیر که پیرامون پارک گردشگری تون را در بر می گیرد موجب تسریع در بهسازی و تکمیل این پارک شده و با توجه به تامین روشنایی و ایجاد دسترسی های جدید از خیابان های صنفی-صنعتی و رسالت، زمینه استفاده و حضور بیشتر شهروندان و توجه به ورزش و سلامت همگانی را فراهم که انشاالله تا پایان تیرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار فردوس ادامه داد: از ابتدای سال جاری اعتبار یکصد میلیون تومان جهت تجهیز پارک گردشگری تون شامل مبلمان پارکی و زیرساخت روشنایی از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی همچنین به کمک 150 میلیون تومانی تامین روشنایی فاز دو پارک گردشگری تون  از محل سفر وزیر میراث فرهنگی و گردشگری اشاره کرد و اضافه کرد: مراحل خرید پایه چراغ های مربوطه از طریق اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در حال انجام می باشد و تا پایان شهریور ماه به مرحله اجرا خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *