شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

تملک شهربازی پارک دلگشا توسط شهرداری فردوس

شهردار فردوس خبر داد: تاسیسات و امکانات موجود در شهربازی پارک دلگشا توسط شهرداری فردوس تملک و تغییر بهره بردار گردید.

مهندس کاظمی بیان کرد: با عنایت به عدم بهره برداری چند ساله تاسیسات مذکور و عدم تمایل مالک قبلی جهت بهسازی و استاندارد سازی وسایل و تاسیسات موجود در شهربازی پارک دلگشا ،با درخواست مالک و موافقت شهرداری و شورای اسلامی شهر فردوس کلیه وسایل و امکانات موجود در شهربازی به قیمت کارشناسی خریداری و هم اکنون در اختیار شهرداری فردوس می باشد.

وی افزود: با توجه به ضرورت تامین امکانات تفریحی برای شهروندان در نظر است بزودی آگهی فراخوان جهت جذب علاقه مندان و سرمایه گزاران صورت پذیرد تا با بهینه سازی و استانداردسازی و توسعه شهربازی با مشارکت شهرداری امکان بهره برداری مجدد از این مجموعه فراهم گردد.

شهردار فردوس تصریح کرد: با توجه به اجرای سالن آمفی تئاتر روباز ۲۵۰۰ نفری و جابجایی پنجشنبه بازار به مجاورت این شهربازی فرصت مناسبی برای رونق سرمایه گزاری فراهم شده است.

شهردار فردوس همچنین به جوانان جویای کار توصیه کرد: برای راه اندازی این مجموعه و سایر تاسیسات رفاهی و تفریحی از جمله کافی شاپ،رستوران،گیم نت ، کلوپ ها و باشگاههای ورزشی در پارک دلگشا با مشارکت و تامین زمین توسط شهرداری ، ضمن اشتغالزایی به پویایی و نشاط شهر کمک نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *