شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

آغاز احداث بوستان محله ای در خیابان فردوسی

شهردار فردوس، ضمن تأکید بر نقش توسعه و احداث بوستانهای محله ای در ارتقای کیفیت محیط شهری، از آغاز عملیات احداث بوستان محله ای در خیابان فردوسی با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع خبر داد. 

مهندس کاظمی اظهار داشت: از جمله اقداماتی که می توان در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان اجرایی کرد، احداث و توسعه پارک های محله ای در سطح شهر است که علاوه بر فراهم کردن زمینه مناسب برای تفریح و سرگرمی ساکنین محلات و خانواده ها، موجب افزایش مراودات اجتماعی نیز می شود.

 شهردار فردوس با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان محله ای خیابان فردوسی ، افزود: این بوستان محله ای با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع، شامل امکاناتی ازجمله ۲۵ درصد فضای سبز و مابقی زمین بازی کودکان، وسایل ورزشی و مبلمان پارکی می باشد.

 مهندس کاظمی همچنین از احداث زمین بازی جنب این بوستان در آینده ی نزدیک خبر داد و افزود: به منظور ایجاد فضای ورزشی روباز محله ای ، زمینی به مساحت هزار متر مربع در مجاورت این بوستان تا پایان سال آماده سازی و با تعبیه وسایل ورزشی و بازی موردنیاز کودکان و نوجوانان به بهره برداری خواهد رسید.

 وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت محیط شهری، توجه بیشتر به رفاه شهروندان و همچنین افزایش سرانه فضاهای سبز از مهم ترین اهداف احداث پارک های درون محلی است، تصریح کرد: طراحی و اجرای بوستان های تندرستی، بوستان یاس ، بوستان مهر، بوستان جوادالائمه، بوستان سلامت و بوستان نیلوفر از دیگر اقدامات شهرداری در زمینه افزایش سرانه فضای سبز شهری طی دو سال اخیر بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *