شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

کاهش ۳۰ درصدی قیمت زمین در فردوس

 شهردار فردوس از کاهش ۳۰ درصدی قیمت زمین در فردوس خبر داد .

شهردار فردوس ضمن اعلام این خبر افزود : در اردیبهشت سال جاری قیمت زمین در شهر فردوس نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ و اواسط سال گذشته حدود سی درصد کاهش داشته است .

مهندس کاظمی ، با اشاره به رشد قیمت اراضی و املاک از حدود اردیبهشت ماه سال ۹۸ تا اواسط سال قبل ، گفت : در فروش اراضی مزایده ای اخیر شهرداری قیمت هرمترمربع زمین مسکونی نسبت به سال قبل ، بیش از سی درصد درصد کاهش نشان میدهد و خوشبختانه تب و تاب خرید زمین به قصد بورس بازی کاهش یافته است .

شهردار فردوس ابراز امیدواری کرد منبعد معاملات اخیر شهرداری مبنای قیمت گذاری اراضی شهری قرار گیرد .

وی افزود : در انجام توافقات و فروش اراضی تهاتری شهرداری نیز قیمت کارشناسی مبنای عمل می باشد که نسبت به قیمت کاذب اراضی اختلاف قابل توجهی دارد .

شهردار فردوس در ادامه از شهروندان خواست با توجه به زمینه مساعد کاهش قیمت ها در معاملات و خرید اراضی مراقب باشند مجددا در دام سودجویی برخی افراد نیفتند و معاملات اخیر شهرداری را مبنای خرید و فروش اراضی قرار دهند .

مهندس کاظمی ، همچنین در خصوص اراضی کشاورزی و باغی مشهور به چاه موتور توکل نیز بیان نمود با توجه به عدم همراهی مالکین در واگذاری معابر موجود در طرح و همچنین عدم رعایت ضوابط تفکیک باغات در برخی اراضی این محدوده ، در حال حاضر پروانه ساختمانی صادر نمی گردد و از مردم خواست قبل از خرید زمین در این محدوده از شهر با توجه به محدودیت های قانونی خاص ساخت وساز اراضی باغی ، در خصوص امکان شرایط ساخت و ساز و آگاهی از ضوابط و مقررات مربوطه به شهرداری مراجعه و کسب اطلاعات نمایند تا دچار زیان نشوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *