شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

شهردار فردوس خبر داد: عملیات اجرایی فاز سوم پارک گردشگری تون شتاب می گیرد.

مهندس کاظمی گفت: فاز سوم این پارک به مساحت حدود ۶ هکتار و با پیش بینی اعتبار حدود ۱۷ میلیارد ریال در حال احداث است که انشالله با بکارگیری تمام توان عمرانی این پروژه تا اواسط مرداد ماه سال جاری به بهره برداری کامل می رسد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر کف سازی معابر و راهروهای اصلی و فرعی پارک ،جدولگذاری باغچه ها و لوله گذاری و نصب شبکه آبیاری فضای سبز و جانمایی ۲۰ حوضچه برداشت آب ، رینگ پیاده روی و دوچرخه سواری ، زمین های ورزشی والیبال ، بسکتبال ، گل کوچک ، تنیس و اسکیت در حال اجرا بوده و برنامه ریزی جهت احداث آبنمای سنتی و آبنمای خشک ریتمیک و تامین مبلمان مجموعه انجام شده است.

شهردار فردوس افزود: در برنامه آینده پیش بینی احداث کمپهای اقامتی برای استفاده مسافران در این پارک با مشارکت بخش خصوصی انجام گرفته است.

مهندس کاظمی تصریح کرد: در فاز سوم پارک تون دو ورودی از سمت خیابان رسالت و خیابان صنفی _صنعتی پیش بینی و پارکینگ مورد نیاز در جوار ورودی ها اجرا می شود تا دسترسی شهروندان با سهولت بیشتری انجام پذیرد .

وی هدف از اجرای این پروژه را برنامه ریزی و ایجاد بسترهای لازم برای رفاه و تفریح شهروندان و مسافران با توجه به قرار گرفتن این بوستان در پیشانی شهر برشمرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته مبنی بر ضرورت توزیع متوازن و بهره مندی تمام شهروندان از فضای سبز مناسب تدابیری اتخاذ شده که با ایجاد پارک های مختلف در سطح شهر از جمله مسکن مهر ، شهرک انصار ، شهرک بهداری ، شهدا یک ، خیابان وحدت در طول سه سال اخیر، خدمات شهری بطور یکسان در اختیار شهروندان قرار گیرد.

قابل ذکر است: پارک گردشگری تون به مساحت ۱۸ هکتار در ورودی شهر فردوس از سمت طبس واقع شده و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۵ در دستور کار مدیران شهری قرار گرفت تا مهمترین نیاز مسافران و گردشگران این منطقه به اسکان و تفریح برطرف گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *