شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

اولین اورژانس خدمات شهری استان خراسان جنوبی در فردوس افتتاح شد

در ساعت اولیه عصر امروز مرکز اورژانس خدمات شهری شهرداری فردوس با حضور مسئولین شهرستان در محل پارک بانوان افتتاح شد.

مهندس اکبری شهردار فردوس در این افتتاحیه گفت: به دلیل حجم زیاد گلایه مردم از عدم پاسخ دهی مناسب به مطالبات روزانه شان به دلیل مشغله زیاد همکاران در سطح شهر و لزوم تسریع در امر خدمات رسانی به مردم ، تصمیم به راه‌اندازی اورژانس خدمات شهری گرفتیم که از زمان این تصمیم گیری ۱۵ روز طول کشید تا زیرساخت آن مهیا شود.

شهردار فردوس اظهار داشت‌: شهروندان تماس‌های زیادی مبنی بر مشکلات ریز و درشت از جمله فرورفتگی و چاله های معابر، جدول های شکسته، لاشه‌های رها شده حیوانات، خرابی و شکستگی تابلو ها ، خشک شدن و شکسته شدن درختان، خرابی مبلمان و تاسیسات شهری ، روشنایی پارکها و‌میادین و غیره دارند که نیاز است به صورت فوری به آن رسیدگی شود و از این پس شهروندان می توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری و مطرح کردن مشکل، توقع داشته باشند که در فاصله زمانی کمتر از ۴۸ ساعت مشکلشان برطرف شود.

مهندس اکبری افزود: ممکن است رسیدگی به برخی از شکایات زمان بیشتری را بطلبد که همکاران ما وظیفه دارند علت طولانی تر شدن آن را به تماس گیرنده توضیح دهند، ضمن اینکه بعد از انجام خدمت نظرسنجی میزان رضایت از خدمت نیز صورت خواهد پذیرفت.

شهردار فردوس در جمع پاکبانان و نیروهای فضای سبز شهرداری فردوس گفت: در این یک سال و نیم که درگیر بیماری کرونا بودیم و همه ادارات به صورت دورکاری کار می کردند همکاران پاکبان و فضای سبز ما بدون یک ساعت دورکاری کار کردند که این مراسم تجلیل از خدمات این عزیزان است تا حداقل خسته‌نباشید خشک و خالی خدمت‌شان داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از شرکت آبادگران عصرجدید، پیمانکار فضای سبز و پاک بانی شهرداری که برگزار کننده این مراسم بود گفت: تا ۲۰ آبان لباس بادگیر توسط این شرکت در اختیار پاکبانان قرار می‌گیرد.
علی پرست رئیس شورای اسلامی شهر فردوس نیز خطاب به پاکبانان و نیروهای فضای سبز شهرداری فردوس گفت: خدمت به شما در دستور کار شهردار جدید است و من ضمن تشکر از مهندس اکبری که مسئولیت سخت شهرداری را پذیرفته‌اند از همه می‌خواهم که برای فردوسی آباد در کنار هم همکاری و تلاش کنیم و در آینده شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگی باشیم.

امام جمعه فردوس هم در این مراسم موسیقی کشیدن جاروی پاکبانان را آرامش بخش توصیف کرد و گفت: اگر این موسیقی نباشد یک چیزی کم است و امیدوارم شهردار محترم توجه به پاکبانان را مقطعی نکند و هر چند وقت علاوه بر آنان از خانواده هایشان نیز تجلیل کند.

حجت الاسلام شاکری قول اهدای هدایایی به ۱۰ نفر از پاکبانان به قید قرعه داد و خطاب به آنان افزود: قسم حضرت عباس می‌خورم که دعای شما عزیزان در هنگامی که جا روی زمین می‌کشید از دعای روی منبر من که مردم در حال گریه اند مستجاب تر است.

فرماندار فردوس نیز ضمن قدردانی از زحمات شهرداری گفت:من به روزهایی که در کنار شما به مردم خدمت می‌کردم غبطه می‌خورم.
مهندس حلاج مقدم افزود: تعداد خدماتی که در شهرداری ها به صورت مستقیم به مردم ارائه می‌شود خیلی بیشتر از نهادهای خدماتی دیگر است و این در اوایل شروع بیماری کرونا که ناشناخته و نگران کننده بود مضاعف شده بود و شهرداری با ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی باعث آرامش مردم می‌شد و پرسنل شهرداری هم مثل بهداشت و درمان در این ۲۰ ماهه در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا بودند اما مثل پرسنل فداکار بهداشت و درمان دیده نشدند و قدردانی از آنان نشد هرچند که کاری که این عزیزان انجام میدهند ماجور است و خدا و مردم قدر می دانند.

در حاشیه این مراسم از فرزندان ۲ دو نفر از پرسنل شهرداری که در کنکور حائز رتبه های برتر شده بودند و خانم پزنده مربی ورزشی که به مدت ۸ سال در پارک بانوان به صورت رایگان فعالیت می کند تجلیل شد و شرکت کنندگان در این مراسم کلیه میهمانان به میزبانی شرکت آبادگران عصر جدید ( پیمانکار خدمات شهری شهرداری ) ، ناهار را صرف نمودند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *