شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

مقدمات احداث مجتمع بزرگ‌تجاری شهرداری در بلوار بهشتی فردوس فراهم شد.

 کمیته فنی ترافیک شهرستان با حضور کارشناسان ادارات عضو شورای ترافیک ظهر امروز در محل شهرداری فردوس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوس،شهردار فردوس گفت : یکی از دغدغه های حال حاضر جوانان نبود واحد تجاری برای فعالیت و هزینه های بالای اجاره و یکی از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر فردوس ، ساخت واحد های تجاری و ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار و جذب سرمایه گذاران و مشارکت بخش خصوصی در این راستا می باشد.

مهندس حسین اکبری افزود: در همین راستا از سالهای قبل ، طرح ایجاد یک مجتمع بزرگ تجاری در حاشیه بلوار شهید بهشتی ، تدوین شده بود که به علت مشکلات ترافیکی و عدم تامین پارکینگ و نبود منابع مالی مناسب در شهرداری ، متوقف مانده بود .

وی گفت : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، این مجتمع پس از اعلام فراخوان جذب سرمایه گذار و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب قرارداد مشارکت با ظرفیت احداث ۵۰ واحد تجاری ، اجرایی میگردد که خوشبختانه استقبال خوبی از سوی سرمایه گذاران انجام شده است.

شهردار فردوس اظهار داشت :خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در راستای اجرایی شدن این طرح ، در جلسه امروز کمیته فنی شورای ترافیک که در شهرداری فردوس برگزار گردید ، جزئیات ترافیکی طرح بزرگ مجتمع تجاری شهرداری واقع در حاشیه بلوار شهید بهشتی به تصویب رسید.

مهندس اکبری در تشریح این خبر گفت: پس از بررسی و مطالعه نحوه احداث مجتمع تجاری شهرداری در حاشیه بلوار شهید بهشتی حدفاصل میدان آزادگان تا بلوار ولایت ، توسط مشاور و کارشناسان حمل و نقل شهرداری، کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان ، جزئیات ترافیکی این طرح را تصویب کرد .

وی افزود: در این جلسه ، نحوه تامین پارکینگ ، جانمایی سرویس بهداشتی ، مسیر عبور عابر پیاده و دوچرخه ، اتاق مادر و کودک، شهر بازی ویژه کودکان و کافی شاپ ، بارانداز مغازه ها ، ایستگاه اتوبوس و نحوه اتصال مجتمع به میدان آزادگان مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد و جهت تایید نهایی به شورای ترافیک شهرستان ارسال گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *