شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

پیست کارتینگ پارک دلگشا تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

در بازدید شهردار فردوس بهمراه سرمایه گذار احداث مجموعه بازی از محل اجرای آن در پارک دلگشا ، مسائل و موانع موجود در راستای تسریع در اجرای پیست کارتینگ در مجموعه شهربازی این پارک مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس اکبری در تشریح فرصتهای سرمایه گذاری گفت: در راستای بهره وری از اراضی و امکانات و ایجاد درآمد پایدار و کمک به توسعه اشتغال شهرستان ، شهرداری فردوس در سال گذشته نسبت به واگذاری مجموعه شهربازی این پارک، از طریق اجاره اقدام‌نمود و بحث احیای این مجموعه ، مورد تاکید قرار گرفت‌.

وی افزود: راه اندازی مجدد مجموعه شهربازی فعلی نیز به جهت هزینه های فراوان و همچنین عدم اخذ استانداردهای لازم ،با تغییر نوع استفاده تفریحی ورزشی به بخش خصوصی واگذار شد.

شهردار فردوس افزود: این مجموعه بازی در زمینی به مساحت حدود ۱۲ هزارمترمربع ، فاز نخست آن با احداث پیست کارتینگ آغاز و امید داریم تا اواخر سال افتتاح و در فاز بعدی با قول مساعد سرمایه گذار راه اندازی ورزش پینت بال مورد استفاده عموم مردم قرارگیرد.

مهندس اکبری با اشاره به کمبود فضای تفریحی در جهت ایجاد و تخلیه هیجان و انرژی جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان گفت: حمایت از سرمایه گذاران در توسعه فعالیت‌های ورزشی و تفریحی ، از مهم‌ترین اهداف واگذاری این پروژه به بخش خصوصی میباشد.

 وی اظهار امیدواری کرد با افتتاح و راه اندازی اولین پیست کارتینگ شهرستان در مجموعه پارک دلگشا ، فضایی شاد و مفرح برای نسل جوان در این مجموعه ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *