شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

دیدار مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان با شهردار فردوس

در این دیدار که در محل شهرداری فردوس انجام شد ، شهردار فردوس خواستار نصب دو دستگاه خودپرداز در حاشیه پایانه مسافربری و فاز ۲ مسکن مهر شد .

مهندس حسین اکبری در این دیدار با بیان این مطلب که بخش عظیمی از جمعیت فردوس ، ساکن مسکن مهر ۲ و ۳ می باشند که به دلیل عدم وجود برخی امکانات شهری همچون خدمات بانکی، مراکز تجاری و… مجبور به سفرهای روزانه درون شهری هستند، ابراز داشت : توزیع امکانات شهری باید به صورت عادلانه صورت گیرد که این امر علاوه بر افزایش رفاه و رضایت شهروندان، موجب کاهش تردد و ترافیک در محدوده های مرکزی شهر نیز میشود .

شهردار فردوس افزود : یکی از خواسته های مکرر شهروندان و مطالبات و پیگیری های ریاست شورای شهرستان و شورای شهر فردوس ، نصب دو دستگاه خودپرداز در این دو منطقه است که انتظار میرود این مشکل توسط مدیریت عالی بانک رفاه در استان ، برطرف گردد .

مهندس رحمانی ، مدیر عامل بانک رفاه استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن اعلام همکاری همه جانبه با شهرداری فردوس در جهت رفاه حال همشهریان ، با نصب خودپرداز در منطقه فاز دو مسکن مهر موافقت نمود که مقرر شد فضای لازم برای استقرار این دستگاه در جنب مسجد حضرت فاطمه ( س) توسط مجموعه شهرستان احداث گردد و بانک رفاه نیز اقدامات لازم را ر خصوص نصب یکدستگاه خودپرداز در این محل انجام دهد .

مدیر بانک رفاه استان همچنین نصب دستگاه خودپرداز در حاشیه پایانه مسافربری را منوط به بررسی بیشتر دانست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *