شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

واحد طراحی و نظارت شهرداری کار خود را آغاز کرد.

با حضور ریاست شورای اسلامی شهر ، شهردار و مسئولین شهرداری فردوس ، واحد تازه تاسیس طراحی و نظارت صبح امروز کار خود را بصورت رسمی اغاز بکار کرد.

شهردار فردوس با اشاره به اهمیت استقرار این واحد در پیشبرد صحیح و سریع پروژه های شهرداری بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته طی دو ماهه گذشته و برگزاری جلسات متعدد با همکاران فنی و عمرانی شهرداری که با تحصیلات بالای حوزه شهرسازی مشغول به کارند و همچنین بررسی طرح هایی که در گذشته برای پروژه های شهری استفاده شده بود که اغلب از خارج استان توسط افرادی که شناختی از موقعیت و فرهنگ فردوس نداشتند و اکثراً هم در اجرا با مشکل مواجه می شدیم ، این نیاز و حسن اعتماد به این عزیزان با مسولیت مهندس بصیر که از نخبگان حوزه شهرسازی هست دیده شد و ایده راه اندازی واحد طراحی و نظارت زده شد.

مهندس اکبری افزود: طی ۱۰ روز گذشته که بصورت آزمایشی این واحد فعالیت داشته است ، پروژه های متعددی از جمله احداث واحد تجاری فاز ۲ پارک خطی ، احداث نمازخانه،سرویس بهداشتی و جداره پارک ملت ، مجتمع فرهنگی شهید عزتی در حاشیه پارک شهرک انصار و چند پارک محله ای دیگر طراحی و در دستور کار قرار گرفته و در ادامه نیز کار طراحی بهساری و پویا سازی مجتمع تجاری بعثت و واحد های تجاری ورودی شهرداری از سمت بلوار امام رضا(ع) انجام خواهد شد .

وی گفت : علاوه بر طراحی هایی که در این واحد انجام خواهد شد ، نظارت کامل بر اجرای صحیح و دقیق پروژه های عمرانی و تاسیساتی و ..‌و همچنین پرداخت صورت وضعیت های پیمانکاران عمرانی پس از تایید واحد طراحی و نظارت تاکید کرد.

رییس شورای اسلامی شهر فردوس نیز در این مراسم گفت : آینده شهرداری فردوس را با حضور نیروهایی جوان ، متعهد و متخصص با مدارج بالای دانشگاهی را بسیار روشن و امروز شهرداری را توانمدتر و درخشانتر از گذشته می بینم و امیدوارم فعالیت های حوزه مدیریت شهری به نحو احسن به سرانجام خواهد رسید.

آقای سید مهدی علیپرست با اشاره به سابقه درخشان شهرداری فردوس در سطح استان ،از حسن توجه و دغدغه مندی مهندس اکبری شهردار فردوس در اجرای صحیح و دقیق پروژه ها تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *