شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

آگهی مزایده بهره برداری از جایگاههای CNG شهرداری فردوس

 

در اجرای مصوبه شورای اسلامی محترم شهر، شهرداری فردوس در نظر دارد در چارچوب آیین نامه مالی و معاملاتی بهره برداری از جایگاههای CNG شهرداری واقع در میدان امام رضا (ع) و میدان مادر  را از طریق انتشار آگهی مزایده عمومی با شرایط ذیل به اشخاص حقیقی و حقوقی  واجد شرایط به اجاره واگذار نماید.

1- متقاضیان محترم از تاریخ انتشار این آگهی در روزنامه تا روز شنبه مورخه 1400/10/04 مهلت دارند ضمن بازدید از محل و دریافت اسناد مزایده در مزایده شرکت نمایند.

2- قیمت پایه مورد اجاره به صورت ماهیانه و قرارداد منعقده یکساله خواهد بود. و در صورت رضایت شهرداری سالیانه با توجه به مصوبه شورای شهر تمدید خواهد گردید.

3- متقاضیان می توانند جهت دریافت فرم ثبت نام در مزایده و کسب اطلاعات لازم به واحد دبیرخانه مراجعه نمایند.

4- شرکت کنندگان در این مزایده می بایست با مراجعه به واحد درآمد شهرداری و سپرده شرکت در مزایده به مبلغ 60/000/000 ریال برای هر جایگاه به عنوان سپرده به حساب شماره 205017418002 نزد بانک ملی ایران واریز نمایند. اصل فیش واریزی را داخل یک پاکت و کپی فیش واریزی را به همراه قیمت پیشنهادی در داخل پاکت مربوطه به طور مشخص قراردهند.

5- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات واصله مختار است و به پیشنهادهای مبهم ، مشروط ، ناقص یا فاقد فیش واریز یا پیشنهاداتی که بعد از انقضای مهلت مقرر در این آگهی واصل گردند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

6- متقاضیان شرکت در این مزایده نبایستی مشمول ممنوعیت های مقرر در قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملاتی دولتی مصوب 1337 باشند.

7- سپرده نفرات اول تا سوم تا انعقاد قرارداد با نفر اول در حساب سپرده شهرداری باقی و در صورت انصراف برندگان اول تا سوم سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهدشد.

8- برنده مزایده مکلف است پس از دریافت نامه کتبی از شهرداری دال بر برنده شدن حداکثر تا یک هفته نسبت به تعیین و تکلیف مورد مزایده اقدام نماید در غیر اینصورت سپرده ایشان به نفع شهرداری برداشت و در چارچوب آیین نامه مالی و معاملات شهرداریها، اقدام خواهد شد..

9- سایر اطلاعات و خدمات مزایده در اسناد مزایده مندرج خواهد بود.

تاریخ تحویل پاکات قیمتهای پیشنهادی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه  مورخه  1400/10/04 خواهد بود.

تاریخ بازگشایی پاکات رسیده و  تعیین برنده مزایده روز  یک شنبه مورخه 1400/10/05 ساعت  12 در محل شهرداری خواهد بود.

شماره تماس 5 – 32721701

دانلود اسناد مزایده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *