شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

جلسه کارگروه مديريت بحران شهرداري فردوس برگزار شد.

جلسه کارگروه مديريت بحران شهرداري فردوس با توجه به اعلام وضعیت هشدار سازمان هواشناسی و به منظور ارزیابی میزان آمادگی مجموعه کارگروه بحران شهرداری و بررسی نواقص و کمبودهای احتمالی با حضور شهردار, معاونت و مسئولین اجرایی شهرداری در محل سالن جلسات شهردای برگزار شد.

مهندس اکبری شهردار فردوس هدف از تشکیل جلسه مدیریت بحران را اعلام وضعیت هشدار از سوی سازمان هواشناسی و آمادگی برای حوادث احتمالی قبل از شروع بارندگی و تند بادها عنوان کرد و خاطر نشان کرد : اعضای ستاد بحران ضمن برنامه ریزی لازم و رصد نقاط حادثه خیز نسبت به رفع آب گرفتگی ها و همچنین گرفتگی کانال ها و مسیر عبور آبهای سطحی در سطح شهر و تامین و بررسی وسایل و ادوات مورد نیاز مواقع بحران اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اقدامات مناسبی که در سالهای گذشته در مدیریت شهری در خصوص رفع نقاط بحرانی انجام شده افزود: مسئولین عمرانی و خدماتی نسبت به تقویت سیل بند شمال شهر ، بازدید و مناسب سازی راه دسترسی سایت زباله و رود خانه های فصلی شهرسریعا اقدام نمایند.

شهردار فردوس موضوع مدیریت بحران و لزوم هماهنگی لازم بین ادارات متولی مقابله با بحران را در شهرستان در زمان وقوع حوادث بسیار با اهمیت عنوان کرد و ادامه داد: با تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ، با هماهنگی و تعامل پیشنهاد تهیه و تجمیع نقشه های تاسیسات شهری بعنوان مرجع استفاده اعضای ستاد مدیریت بحران ارائه و پیگیری خواهد شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان از شهروندان خواست تا حد امکان اقدامات پیشگیرانه در محل سکونت خود را انجام دهند و در صورت نیاز نیز می توانند توسط سامانه 137 با ستاد بحران شهرداری در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *