شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

همزمان با گرامیداشت هفته “حمل و نقل و رانندگان”: از فعالان حوزه حمل ونقل عمومی شهر فردوس تجلیل شد.

همزمان با گرامیداشت هفته “حمل و نقل و رانندگان”: از فعالان حوزه حمل ونقل عمومی شهر فردوس تجلیل شد.

در مراسمی با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان ، شهردار و اعضای شورای شهر فردوس و جمعی از مسئولین و مدیران ادارات مرتبط با حمل و نقل شهری در شهرستان، از فعالان حوزه حمل و نقل عمومی شهری فردوس تجلیل شد.

حسین اکبری شهردار فردوس با اشاره به توجه ویژه شورای اسلامی دوره‌های پنجم و ششم به حوزه حمل و نقل درون شهری و ارتقای جایگاه سازمان و فعالان این حوزه افزود: امسال اولین بار بودجه مستقل به مبلغ ۴۷۵ میلیون تومان به سازمان حمل و نقل شهرداری فردوس اختصاص داده شد که ۱۰۰ میلیون تومان آن از محل درآمد پارکبان، ۱۷۵ میلیون تومان آن از محل صدور و تمدید پروانه ها و ۲۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری تامین خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۶۷ تاکسی درون شهری و ۱۵ مینی‌بوس ، ۲ اتوبوس و ۱۰۰۰ وانت بار نیز در حوزه حمل و نقل درون شهری فردوس خدمت‌رسانی می‌کنند.

شهردار فردوس از طرح های تشویقی شهرداری فردوس در این حوزه گفت و اظهار داشت: ماهیانه به دو راننده تاکسی که بیشترین پیمایش و خدمات دهی به مسافران را داشته باشند هدایای نقدی تقدیم خواهد شد و مشکل خدمات دهی در مسیرهای کم تردد منجمله خیابان های ربانی املشی و حافظ با طرح ویژه یارانه ای در نظر گرفته شده برای ۳ دستگاه تاکسی که اعلام آمادگی کنند مرتفع می شود.

فرماندار فردوس هم ضمن قدردانی از تلاش فعالان حوزه حمل و نقل و همراهی با مدیریت شهری مخصوصاً در دو سال گذشته گفت : یکی از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت در جوامع امروزی، توسعه شبکه حمل و نقل است که بخشی از این شبکه مربوط به راه‌ها، حمل و نقل هوایی و دریایی بوده اما بخش اصلی آن نیروی انسانی است که این شبکه را فعال می‌کند.

مهندس حلاج مقدم یکی از اولویت‌های دولت جدید را رسیدگی به ناوگان حمل و نقل عنوان و خاطرنشان کرد: دولت جدید پیگیر حل مشکلات این قشر بصورت ریشه‌ای و ملی است که اطلاع رسانی خواهد شد.

در این مراسم همچنین حجت السلام و المسلمین شاکری امام جمعه شهرستان و آقای علیپرست رئیس شورای اسلامی شهر فردوس از تلاشگران حوزه حمل و نقل شهری به پاس خدماتی رسانی به شهروندان با وجود مشکلات ایجاد شده فروان ناشی از محدودیت های کرونایی قدردانی کردند.

در پایان این مراسم علاوه بر سه پیشکسوت حوزه حمل و نقل شهری فردوس با بیش از ۴ دهه فعالیت ، از ۲۲ راننده فعال و شاخص که پیمایش ماهیانه آنها بیش از ۶ هزار کیلومتر بود تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *