شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

شهردار فردوس خبر داد : اولین نمایشگاه عیدانه شهرداری فردوس برگزار می شود.

مهندس اکبری شهردار فردوس گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید و گرامیداشت اعیاد شعبانیه و با هدف حمایت از تولیدات بومی و محلی ، اشتغال خانگی و ایجاد نشاط عمومی برای شهروندان ، نمایشگاه عیدانه شهرداری فردوس به مدت پنج روز از ۱۵ لغایت ۱۹ اسفند ماه در محوطه شهرداری برگزار می‌شود.

شهردار فردوس اظهار داشت: در کنار برپایی نمایشگاه تولیدات بومی ، محلی و فروش غذاهای محلی شهرستان فردوس و شهرهای همجوار، برنامه های شاد و متنوعی توسط گروههای هنری و هنرمندان سطح منطقه در طول پنج شب اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در این ‌نمایشگاه بالغ بر ۷۰ غرفه تدارک دیده شده است که تعداد ۵ غرفه آن نیز بصورت رایگان ، برای دانش آموزان و نسل جوان با هدف یادگیری اصول کسب و کار و تجارت و ورود جوانان و نوجوانان به عرصه ی مهارتهای اجتماعی ، اقتصادی ، جهت فروش و تبادل کالاها واقلام شخصی مازاد در منزل( نو ودست دوم ) اختصاص یافته است .

شهردار فردوس تصریح کرد: کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه ، بایستی صرفا تولیدات خانگی و محصولات کارگاهها و کارخانجات تولیدی در سطح منطقه بوده و ارائه کالاهای کارخانجات خارج از منطقه ، کالاهای وارداتی و یا محصولات سایر استان ها مجاز نمی باشد.

مهندس اکبری مهلت ثبت نام متقاضیان جهت رزرو غرفه ها را تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ اعلام کرد و افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به دبیرخانه شهرداری وتکمیل فرم ثبت نام و واریز هزینه های مربوطه ، نسبت به رزرو قطعی غرفه اقدام نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *