شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

بزرگترین پیست کارتینگ استان خراسان جنوبی در فردوس افتتاح شد.

همزمان با گرامیداشت روز جوان و باحضور امام جمعه و فرماندارشهرستان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوس و جمعی از مسئولین شهرستان ، بزرگترین پیست کارتینگ استان خراسان جنوبی در مجموعه شهربازی پارک دلگشا افتتاح و به بهره برداری رسید.
مهندس حسین اکبری گفت : این پیست در محوطه مجموعه شهربازی پارک دلگشا توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و با حمایت همه جانبه شهرداری فردوس احداث شده است .

وی گفت : طول این پیست ۴۰۰ متر و حجم سرمایه گذاری دراین پروژه بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان می باشد که مبلغ یک میلیارد تومان آن توسط آقایان فاضلی به عنوان سرمایه گذاران بخش خصوصی تامین گردیده و همچنین مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان نیز در جهت احداث زیرساخت مورد نیاز ، توسط شهرداری فردوس در این پروژه هزینه شده است .

شهردار فردوس ضمن تاکید براینکه یکی از اولویت های شهرداری ، ایجاد نشاط اجتماعی و توجه ویژه به نسل جوان می باشد ، افزود : ماشین های تفریحی کارتینگ ، ماشین هایی با قابلیت هدایت و کنترل بالا هستند که به سبب نوع طراحی شاسی و نزدیک بودن مرکز ثقل آن به سطح زمین از چسبندگی و فرمان پذیری بسیار خوب در سطح مسیر حرکت ، برخوردار می باشند و به همین دلیل تقریباً واژگونی این وسیله بطور عادی ، غیر ممکن است .

مهندس اکبری ضمن تشکر از همکاری اداره ورزش و جوانان و بیان این مطلب که عملیات اجرایی این پیست ، از اواخر آذرماه سال جاری آغاز و طی سه ماه احداث و تکمیل گردید، گفت: خوشبختانه حمایت از جوانان در این پروژه نتیجه داد و تلاش و پشتکار وافر آقایان فاضلی به عنوان سرمایه گذاران این پروژه در جهت به ثمر نشستن طرح و اجرای سریع پروژه ، ستودنی است که ضمن تشکر از همراهی ارزشمند ریاست و اعضای محترم شورای شهر و همچنین همکاران پرتلاشم در مجموعه شهرداری ، امیدواریم همشهریان محترم و به ویژه نسل جوان و نوجوان ، نهایت استفاده را از این ورزش جالب و مهیج ببرند .

شهردار فردوس در پایان گفت : شروع به کار رسمی پیست کارتینگ، روز جمعه بیست و هفتم اسفندماه سال جاری میباشد و کلیه علاقمندان میتوانند از روز جمعه که مصادف با سالروز تولد آقا امام زمان ( عج ) می باشد با مراجعه به مجموعه شهربازی پارک دلگشا، از این ورزش مهیج ، استفاده نمایند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *