شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

بهره برداری از فاز اول باند کنار گذر بلوار امام رضا(ع) فردوس آغاز شد.

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت امام رضا(ع) ، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ، بویژه جمعی از خادمین آستان قدس رضوی وخادمیاران رضوی در فردوس و کادر درمان شهرستان ، بهره برداری از فاز اول پروژه باند کنار گذر بلوار امام رضا(ع) فردوس آغاز شد .

خطیب جمعه فردوس در مراسم بهره برداری از کنارگذر جاده دسترسی به بیمارستان حضرت رسول (ع) این شهرستان ضمن تشکر وقدردانی از مهندس اکبری ، شهردار فردوس که با پشتکار وخلاقانه در زمان کمی که از تصدی مسئولیت شهرداری می‌گذرد و به وعده های خود در اجرای پروژه ها وفا می‌کند گفت : خدمت به بیمار و جامعه پزشکی نباید درگیر مشکلات و مسایل سیاسی مدیران شود.

وی گفت: جامعه پزشکی از اقشاری هستند که باید مورد توجه ویژه قرار کیرند، لذا در این راستا باید موانع و سنگ های موجود بر سر راه آنها برداشته شود.

شهردار فردوس طی سخنانی در این مراسم گفت: یکی از دغدغه ها وخواسته های مکرر و بحق همشهریان عزیز ومراجعین بیمارستان حضرت رسول (ص) وهمچنین کادر درمان این بیمارستان ، آسفالت کنار گدر بلوار و مسیر برگشت بیمارستان حضرت رسول (ص) به داخل شهر فردوس بود که این عزیزان مجبور بودند به واسطه جاده خاکی ونامناسب موجود ، برای تردد از بیمارستان به داخل شهر ، یک مسیر حدود ۵ کیلومتری را طی نمایند که بالتبع علاوه بر افزایش هزینه های سوخت و استهلاک وزمان ، در هنگام اعزام بیماران اورژانسی از بیمارستان رسول به بیمارستان شهید چمران ، چه بسا که گاهی اوقات ، زمان طلایی یا گلدن تایم نیز از دست می رفت وجان بیماران به مخاطره می افتاد.

مهندس حسین اکبری گفت : بر همین اساس ، بحث زیر سازی وآسفالت محور کنارگذر بلوار امام رضا (ع) ، حد فاصل بیمارستان حضرت رسول(ص) تا ورودی CNG در دستور کار کار شهرداری قرار گرفت و خوشبختانه با همت پرسنل خدوم شهرداری به سرانجام رسید که امیدواریم در این ایام باسعادت ولادت امام رضا (ع) توانسته باشیم موجبات رضایت همشهریان وکادر درمان را فراهم نماییم.

شهردار فردوس افزود : حجم آسفالت اجرا شده در این مسیر ۴ هزار متر مربع واعتبار هزینه شده نیز یک میلیارد ویکصد وبیست میلیون تومان می باشد.

 در این مراسم همچنین نشان افتخار خادمیاری حرم مطهر رضوی به مهندس اکبری شهردار فردوس اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *