شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

شهردار فردوس خبر داد : مقدمات احداث سوغات سرای شهرداری فردوس فراهم شد.

 شهردار فردوس گفت : در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک که در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد ، طرح ترافیکی پروژه احداث سوغات سرای شهرداری فردوس به تایید و تصویب رسید .

 مهندس اکبری افزود : در این جلسه موضوع بررسی طرح ترافیکی اتصال کنارگذر بلوار امام رضا(ع) به پارکینگ متصل به شمال ترمینال مسافربری جهت احداث مجموعه تجاری سوغات سرای شهرداری فردوس ، مطرح و پس از بحث و بررسی جوانب و مزایای طرح توسط اعضای کمیته فنی ، به تصویب رسید .

شهردار فردوس گفت : یکی از برنامه های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر فردوس ، بهره وری مناسب از ظرفیتها و ایجاد ارزش افزوده برای املاک شهرداری و فراهم نمودن بستر مناسب برای اشتغال جوانان و رونق بازار شهرستان از طریق احداث واحدهای تجاری جدید با مشارکت بخش خصوصی میباشد که پروژه احداث سوغات سرای شهرداری در حاشیه ترمینال مسافربری ، از جمله این پروژه ها میباشد .

مهندس اکبری گفت : طرح اولیه این پروژه آماده شده و جانمایی آن نیز انجام شده است ولی قبل از هر تصمیمی برای شروع ، باید طرح ترافیکی آن در کمیته فنی و شورای ترافیک شهرستان به تصویب برسد تا مقدمات اجرای طرح فراهم شود که خوشبختانه با نظر مساعد اعضای کمیته فنی ، طرح ترافیکی مذکور ، به تصویب رسید و جهت تایید نهایی به شورای ترافیک شهرستان ارسال شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *