شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

صرفه جویی ۴۷هزار واتی برق سطح شهر با هدف کمک به حفظ پایداری شبکه سراسری برق و مدیریت بحران

شهردار فردوس با اعلام این خبر گفت : با توجه به کاهش دما و اعلام کمبود تأمین گاز و احتمال افزایش استفاده از وسایل برقی و در جهت کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی مصرف برق، این شهرداری طی دو روز گذشته با خاموشی بسیاری از پروژکتورهای میادین و المانها، ریسه های رنگی و تونل نوری و کاهش روشنایی پارکها و بوستانها که همه آنها با مصارف بسیار پایین بود ،به میزان بیش از ۴۷هزار وات از بار شبکه برق شهری کاسته است .

 مهندس اکبری خاطرنشان کرد: بهبود نورپردازی‌ها و اجرای روش‌های نوین نورپردازی با استفاده از لامپ‎های LED جزو برنامه‌های شهرداری بوده که طی یکسال گذشته با نصب و تعویض انواع پایه چراغ و لامپ های کم مصرف و فوق کم مصرف در پارکها ، بوستانها ومیادین علاوه بر تأمین روشنایی محل گام موثری را در این زمینه برداشته است.

وی افزود: در راستای سیاست های بهینه سازی مصرف انرژی و اهمیت موضوع صرفه جویی در مصرف برق، تعویض پایه چراغ های فرسوده و قدیمی و لامپ های پر مصرف با لامپ هایLED فوق کم مصرف با تکیه بر توان نیروهای تاسیسات شهرداری در روشنایی میادین و پارک های سطح شهر با اولویت بندی در نظر گرفته شده در دستور کار و اجرا قرار دارد.

شهردار فردوس از مردم درخواست کرد با توجه به تداوم موج سرما در روزهای آینده تمام همت خود را برای صرفه جویی مدیریت در مصرف گاز را به کار گیرند تا از این بحران عبور کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *