شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

سرما و یخبندان، بیش از ۳میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان به شهرداری فردوس ، خسارت وارد کرد.

شهردار فردوس گفت: سرماو یخبندان بی سابقه دو ماه اخیر ،بالغ برسه میلیارد و دویست و هفتاد و هفت میلیون تومان ، به حوزه فضای سبز و زیرساخت های تاسیسات آب شهرداری خسارت وارد کرد.

مهندس حسین اکبری ، در تشریح این خبر گفت: در اثر سرما و یخبندان دو ماه اخیر ، در حوزه گیاهان و گونه های درختی و درختچه ای و بوته های دائمی شامل گونه های نخل، پالم ، اکالیپتوس، انار و.. به ارزش تقریبی دو میلیارد و پانصد میلیون تومان، خسارت وارد شد.

به گفته وی، همچنین خسارات وارد شده به تاسیسات شهری شهرداری نیز شامل ایستگاه پمپاژ مرکزی آب در پارک دلگشا و تخریب ها و ترکیدگی های بخش زیادی از پمپها و اتصالات آب ، به میزان ۴۸۰ میلیون تومان ، با ضرورت جایگزینی و تسریع در راه اندازی مجدد شبکه آبرسانی ، شبکه آب سرویس های بهداشتی عمومی معادل ۱۷ میلیون تومان و همچنین ۲۸۰ میلیون تومان خسارت به شبکه ۱۰۰ کیلومتری شبکه آب غیر شرب فضای سبز شهرداری در اثر ترکیدگی لوله ها و آسیب به محل های جوش لوله ها با سایزهای بالا بوده است که خوشبختانه با همت و تلاش شبانه روزی و قابل تقدیر نیروهای خدوم شهرداری، در کوتاه ترین زمان ممکن ، اتفاقات و مشکلات بوجود آمده بر اثر سرمازدگی ، مرتفع و خللی در امر خدمات رسانی بوجود نیامد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *