شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

دیدار شهردار فردوس با رئیس واعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان فردوس

در این جلسه که به منظور هم اندیشی در خصوص مسائل و مشکلات اصناف برگزار گردید ، موضوعات مختلف مشترک فی مابین مطرح گردید.

 مهندس اکبری شهردار فردوس در این دیدار ضمن تبریک انتخاب شایسته رئیس و هیات رییسه جدید اتاق اصناف و قدردانی از زحمات مسئولین سابق اتاق و اتحادیهای صنفی شهرستان ، به بیان راهکارهای قابل اجرا برای تعدیل قیمت اجارات واحدهای صنفی پرداخت و بر لزوم حل مشکلات اصناف و تعامل و هماهنگی بیش از پیش شهرداری با اتاق اصناف تاکید نمود.

شهردار فردوس در این دیدار ، ضمن بیان راهکارهای قابل اجرا برای تعدیل قیمت اجاره اماکن تجاری گفت: با تدابیر و اقدامات شروع شده در شهرداری در جهت تولید و افزایش کاربری‌های تجاری شهر ، انشالله شاهد اتفاقات ارزشمندی در راستای رفع دغدغه اصناف محترم خواهیم بود.

وی همچنین به اجرای پروژه موفق بازار بزرگ شهروند در راستای افزایش واحدهای تجاری در شهر فردوس و تلاش در راستای تعادل و توازن عرضه و تقاضا اشاره کرد و بیان داشت: پروژه تجاری حاشیه پایانه مسافربری و پروژه تجاری_ مسکونی حاشیه شهرداری و تجاری سازی خیابان شهید اکبری و مجتمع تجاری خیابان انقلاب، در حال اخذ مجوزهای قانونی میباشد که انشالله به محض اخذ مصوبات ، با تمام توان برای احداث آنها اقدام خواهیم کرد.

مهندس اکبری با اشاره به وجود ۳۰۰۰ واحد صنفی در فردوس افزود: تسریع و شتاب در توسعه زیربنایی و تقویت اقتصاد شهری بدون مشارکت آحاد جامعه امکان پذیر نیست و در این راه بازاریان و اصناف نقش ویژه ای می توانند ایفا کنند.

ریاست و اعضای اتاق و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان نیز در این دیدار ، با بیان راهکارها و پیشنهادات در حوزه های مختلف صنفی ، تعامل و همکاری شهرداری فردوس را مبنی بر تسریع در احداث ساختمان جدید اتاق اصناف خواستار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *