شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

دیدار مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با شهردار فردوس

 

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی به همراه مدیر تجاری، رئیس اداره حراست و رئیس اداره مخابرات فردوس با مهندس اکبری شهردار و کارشناسان شهرداری فردوس دیدار و گفت‌وگو کرد.

🔸 در این نشست دکتر اسماعیل میری ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی شهر فردوس در خصوص تعامل جهت توسعه ارتباطات شهری از جمله واگذاری سرویس‌ها بر بسترفیبرنوری با شهردار فردوس به بحث وتبادل نظر پرداخت.

🔸 مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی توسعه زیرساخت های مخابراتی را شرط تحقق شهر هوشمند دانست و عنوان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و سرویس ها و خدمات مبتنی بر آن، به هیچ عنوان بدون تامین زیرساختهای مخابراتی امکان پذیر نبوده و این توسعه نیازمند همکاری بیش از پیش مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداریها می باشد.

🔸 دکتر اسماعیل میری برای ارایه خدمات از جمله راه اندازی سیستمهای نظارتی شهری، اتصال ساختمانهای اداری شهرداری به شبکه فیبر نوری اعلام آمادگی کرد.

🔸 مهندس اکبری شهردار فردوس ضمن خوش آمد و تشکر از اقدامات مجموعه مخابرات در خصوص تعامل با شهرداری در اجرای طرح های عمرانی و نیز جابجایی تاسیسات در طرح ها و همچنین مرمت و پاکسازی مسیرهای حفاری شده قدردانی و بر تعامل بیش از پیش تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *