شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

رونمایی از هدیه زیبای یلدانه شهرداری فردوس به مردم

 

همزمان با فرارسیدن شب یلدا ، شهردار فردوس ، از رونمایی از هدیه یلدانه شهرداری به همشهریان فردوسی خبر داد .

🔻مهندس حسین اکبری افزود : این هدیه یلدانه شامل پروژه زیبا سازی و نورپردازی بلوار بعثت به طول ٩٠٠ متر با رنگ های شاد و با صورت تلفیقی از نورها و تعویض جداول و کف سازی آیلند وسط بلوار بعثت میباشد .

🔻 شهردار فردوس ضمن اشاره به لزوم زیبا سازی مبلمان و ایجاد فضای شاد و با نشاط برای شهروندان اظهار داشت: اجرای آبنما در دو طرف تقاطع بلوار بعثت و بلوار بهشتی با نورپردازی خاص و تلفیقی از طرح های ایرانی اسلامی و همچنین اصلاح کامل و استاندارد سازی چراغ های راهنمایی واقع در تقاطع بلوار بعثت و بلوار بهشتی ، از دیگر مشخصات این پروژه است .

🔻وی افزود : یکی دیگر از ویژگی های این پروژه ، اصلاح هندسی تقاطع بعثت و بهشتی و نصب پایه چراغ های روشنایی مختص تردد عابرین پیاده و هشدار دهنده برای خودروها میباشد که این طرح برای اولین بار در سطح کشور به این شکل به اجرا در آمده است .

🔻 شهردار فردوس، در پایان ضمن تشکر از همکاری های ارزشمند شورای اسلامی شهر فردوس و همچنین تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم شهرداری ، اظهار امیدواری کرد با اجرای این پروژه در بلوار بعثت، دغدغه ها و خواسته های همشهریان و به ویژه اهالی و اصناف محترم بلوار بعثت ، در خصوص توجه و رسیدگی به این منطقه ، محقق شده و رضایت مردم ، جلب شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *