شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

همزمان با گرامیداشت هفته زن و مقام‌مادر ، اولین فستیوال یک روزه فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی مهربانو برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوس ، شهردار فردوس در تشریح این فستیوال گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا و گرامیداشت هفته مادر و زن ، برای اولین بار فستیوال یک روزه ی مهربانو در حوزه های فرهنگی هنری آموزشی و ورزشی در شهرستان فردوس ، به همت امور بانوان ، خانواده و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری فردوس و با مشارکت ادارات و تشکل های فعال حوزه بانوان برگزار شد .

🔸مهندس حسین اکبری افزود: در این فستیوال که از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در مدرسه ی حبیبیه شهرستان فردوس برگزار شد ، برنامه های متنوع و جذابی ، ویژه ی بانوان اجرا گردید.

🔸وی به شاخص ترین برنامه های این فستیوال اشاره کرد و ادامه داد: ۳۵ کارگاه زنده آموزشی ( ورک شاپ)و نشست تخصصی با موضوعات مختلف از جمله آموزش رزین ، سوخته نگاری ، موتیف ، شیرینی پزی ، میوه ارایی، دوختهای تزیینی ، تشخیص بیماریهای زنان ، طب سنتی ، سبک زندگی ، حرکات اصلاحی ، امداد و کمکهای اولیه و .‌. برگزار شد .

🔸شهردار فردوس به دیگر نوآوری های این مراسم را اتاق خاطره بازی و نوستالوژی ها ، اتاق آرامش ، اتاق من ،کتاب و دیگر هیچ ، مهد یک روزه کودکان و برنامه ی قصه گویی ویژه ی کودکان اشاره کرد و افزود: برگزاری بازیهای مشارکتی برای اولین بار به صورت تخصصی و با رویکرد روانشناسی، تور بازدید از اماکن تاریخی از جمله جذابیت های این فستیوال یک روزه بود .

🔸مهندس اکبری اظهار داشت : از دیگر برنامه ی این فستیوال ، ویزیت رایگان بانوان ، اجرای گروه سرود شکوه مادری در راستای ارتقا سیاستهای جوانی جمعیت و برنامه ی جشن و مولودی خوانی ، آموزش مهارتهای اجتماعی وهمچنین سبک زندگی شاد و ارائه مشاوره در خصوص سبک زندگی سالم و مشاوره طب سنتی ، برگزاری کلاس حافظ خوانی و همنوایی آواهای مادرانه با حضور بانوان کانون خاتون مهر بود که مورد استقبال چشمگیر بانوان قرار گرفت و بالغ بر هزار و چهارصد نفر در این فستیوال شرگت کردند.

🔸شهردار فردوس ادامه داد: همچنین در کنار این برنامه ها ، بازار فروش مشاغل خانگی نیز از ابتدای صبح تا پایان مراسم ، برپا گردید.
وی در پایان گفت: خوشبختانه این برنامه نه تنها مورد استقبال گسترده ی بانوان قرار گرفت ، بلکه به دلیل نوآوریها و برنامه های خلاقانه ، تقاضاهای مکرر بانوان برای تکرار فستیوال را به دنبال داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *