شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

پیام شهردار فردوس و تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار شهر فردوس ، در انتخابات دوازدهمین  دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری

💠شهردار فردوس با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار شهر فردوس ، در انتخابات دوازدهمین  دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری  تشکر و قدردانی نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور چشمگیر مردم ولایی و هميشه در صحنه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شوراي اسلامي و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، برگ زرین دیگری بر افتخارات این کهن شهر بهشتی افزود.

💠گام‌های استوار و مشارکت پرشور و شعور طیف های مختلف جامعه در جشن ملی انتخابات، که با درک صحیح شرایط حساس فعلی، در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب، همراه با دیگر ایرانیان سلحشور، در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه‌ای به یادماندنی رقم زدند ، عزت و اقتدار کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را مایوس‌تر ساخت.

💠اینجانب بر حسب وظیفه ، از حضور حماسي همه شهروندان شريف فردوس و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسي، قضایی، امنیتی و انتظامی ، بویژه همکارانم در حوزه های مختلف نقلیه و خدمات شهر که از اولین ساعات روز رای گیری، معابر برفی و لغزنده سطح شهر را پاکسازی و محیط را برای حضور پرشور شهروندان در پای صندوق های رای، آماده سازی نمودند ، صمیمانه تشكر و قدرداني می‌نمایم.
🔹️در پایان نیز ، انتخاب شایسته جناب اقای مهندس محمد نصیری ، رابه عنوان نماینده منتخب مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

با احترام : حسین اکبری ، شهردار فردوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *