شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

تشریح اقدامات و برنامه‌های شهرداری فردوس همزمان با فرارسیدن بهار قرآن و بهار طبیعت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شهردار فردوس با تقدیر از تمامی عوامل شهرداری فردوس و همکاری های بیدریغ ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فردوس، در برگزاری مناسبت‌های و برنامه‌های اجرا شده توسط شهرداری فردوس اظهار داشت: در کمتر از یک ماه گذشته، مناسبت‌های مختلفی مانند نیمه شعبان، بحران برف و یخبندان، انتخابات، ماه مبارک رمضان در فردوس اتفاق افتاده که با تلاش تمامی عوامل، این برنامه‌ها به بهترین شکل اجرایی و برنامه ریزی برای آغاز سال نو انجام گرفت.

🔸 مهندس حسین اکبری، در تشریح برنامه های نوروزی شهرداری فردوس با اشاره به تقارن ماه رمضان و سال نو با تاکید بر اینکه تلاش کردیم تا برنامه‌های متناسب و متنوع با این ایام برای شهروندان فردوس در نظر بگیریم، گفت: اجرای ۲۴ المان‌ ترکیبی (رمضان و نوروز) با استفاده از توان داخلی و هنرمندان بومی ، آذین بندی میادین، معابر و ورودیها با اکران بیش از ۴۰۰ مترمربع تبلیغات محیطی نوروز و رمضان در کلیه سازه‌های تعیین شده، اجرای سفره هفت سین، تعویض پرچم‌های الوان و.. از جمله اقدامات شهرداری فردوس در روزهای پایانی سال است.

🔸 وی گفت: رنگ آمیزی جداول با خرید دستگاه جدید رنگ پاش ، شستشوی جداول، مخازن و ایستگاه‌های حمل و نقل، پاکسازی جداره‌های معابر از تبلیغات غیرمجاز و برچسب‌ها، رفع نقص برج‌های روشنایی سطح بوستانها و پارکهای شهری ، رسیدگی و رفع نقص کلیه سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، ترمیم و رفع نقص کلیه المان‌های موجود در بوستان‌ها و معابر شهری نظیر ست‌های ورزشی و …، پیگیری به منظور رفع نقص موجود در کفپوش معابر شهر (پیاده و سواره‌رو) و… از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از نوروز اجرا و در حال پیگیری است.

🔸مهندس اکبری همچنین با اشاره به اهمیت شادابی و نشاط شهروندان در ترددهای شبانه افزود: اجرای ۱۲۰ متر مربع دیوار نگاره و همچنین نورپردازی المانهای نصب شده در سطح شهر ، نورآرایی ویژه میدان جهاد، نصب المانهای نوری در بلوار شهید خورشیدی و مهر ، اجرای آبنما میدان صاحب الزمان(عج) ، از دیگر اقدامات شهرداری فردوس در این ایام می باشد.

🔸شهردار فردوس در تشریح اقدامات حوزه فضای سبز و گل آرایی ویژه نوروزی گفت: در بازه زمانی اول بهمن تا پایان اسفند ماه به منظور آماده سازی شهر برای استقبال از بهار و بهبود فضاهای سبز شهری، عملیات کاشت بیش از ۱۴۰ هزار انواع گل های فصلی رنگارنگ و ۵۵۰۰ هزار اصله درخت انجام شده است.

🔸وی با اشاره به لزوم ارایه خدمات مطلوب به مسافرین و معرفی فرصت ها و جاذبه های شهرستان فردوس افزود: با پیگیریهای انجام شده و اخذ لیست های کشیک اصناف و خدمات درمانی و‌… با ارسال پیامک خوش آمدگویی بهمراه لینک این خدمات به مسافران ، در ورودی شهر فردوس از سمت استانهای جنوبی ، سعی شد در ایام نوروز علاوه بر اقدامات گسترده در نقاط مختلف شهر، شکل دیگری از خدمات را نیز ارائه دهیم.

🔸 برپایی بازارچه صنایع دستی با مشارکت و همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بلوار پروفسور یاحقی جنب پارک گردشگری تون از اقدامات نوروزانه شهرداری فردوس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *