شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

رنگ آمیزی معابر شهری با دستگاه نیمه اتومات خط کشی برای اولین بار در شهرداری فردوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شهردار فردوس خبر داد:
خرید یک دستگاه نیمه اتومات خط کشی و رنگ آمیزی معابر شهری برای اولین بار در شهرداری فردوس

🔸مهندس اکبری اظهار کرد: به منظور صرف جویی در هزینه، ارتقاء کیفیت و سرعت رنگ آمیزی جداول و خط کشی های معابر شهری ، یک دستگاه نیمه اتوماتیک با قابلیت خط کشی ترافیکی و همچنین رنگ آمیزی معابر به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری خریداری و مورد بهره برداری قرار گرفت .

🔸 شهردار فردوس گفت:دستگاه رنگ آمیزی جدول و خط کشی دارای دو مخزن رنگ متفاوت می باشد که با پر نمودن مخازن با دو رنگ متفاوت، علملیات پاشش رنگ همزمان با دو رنگ به صورت همزمان انجام میشود.

🔸وی افزود : همچنین دستگاه رنگ آمیزی جدول و خط کشی با سرعت و عملکرد بالایی که دارد،  به میزان قابل توجهی در زمان عملیات رنگ آمیزی ، صرفه جویی گردیده و میزان مصرف رنگ به مقدار چشم گیری کاهش پیدا می نماید و از طرفی هزینه ای که در جهت به کارگیری نیروی انسانی صرف می شود نیز با درصد بالایی کاهش می یابد.

🔸شهردار فردوس افزود : این دستگاه کاملا ایرانی که توسط شرکت دانش بنیان طراحی و ساخته شده است و با خرید آن بالغ بر 50 درصد در اجرای پروژه های خط کشی ترافیکی خیابان‌ها و همچنین رنگ آمیزی جداول صرفه جویی ریالی و نیروی انسانی داشته است.

🔸وی تصریح کرد:این دستگاه قابلیت رنگ آمیزی جداول با فشار استاندارد و بالا را داردکه باعث افزایش کیفیت و ماندگاری رنگ آمیزی ها خواهد شد و در تمامی فصول نیز قابل استفاده میباشد.

🔸شهردار فردوس با اشاره به ضرورت خط کشی ترافیکی معابر و خیابان‌ها و آشکار سازی سرعت گیرها و ارتقا زیبایی معابر شهری که جزء مبلمان شهری نیز محسوب می شود، افزود: برای اجرای این رنگ آمیزی معابر سالیانه بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان هزینه میشد که با خرید این دستگاه ، درخیلی از هزینه های مذکور ، صرفه جویی شده است.

🔸شهردار فردوس در ادامه گفت: با توجه به اینکه رویکرد شهرداری فردوس کاهش هزینه ها و استفاده از تکنولوژی های جدید می باشد ، این دستگاه که بسیار پر کاربرد میباشد خریداری و چهار نفر از پرسنل فنی شهرداری جهت آموزش و به منظور نگهداری و استفاده بهینه این تجهیزات به شرکت سازنده دستگاه اعزام و امیدواریم با هزینه کرد کمتر ، خدمات با کیفیت تری به شهروندان فردوسی ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *