شهرداری فردوس

نسخه آزمایشی

تلاش شبانه روزی عوامل مدیریت بحران شهرداری فردوس و آماده باش کامل آنها برای مقابله با طوفان و باران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شهردار فردوس اعلام کرد : همان طور که از پیش بینی ها و هشدار نارنجی هواشناسی اعلام شده بود دیروزشاهد بارش باران و طوفان بودیم که پیش بینی شده است تا عصر امروز (شنبه) ادامه داشته باشد.

🔸مهندس اکبری افزود: وضعیت هوا بیشتر همراه با طوفان بود که این شرایط شدت گرفت و طوفان با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت همراه با بارندگی شدید ، وضعیت را بحرانی تر کرد و باعث شکستگی درختان شد .

🔸 وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه همه تمهیدات و اقدامات مورد نیاز فراهم‌گردیده و همچنین ادوات ، پمپ ها ، ماشین آلات سبک و سنگین و تجهیزاتی که برای مقابله با شکستگی درختان و آبگرفتی معابر که مورد نیاز بوددر آماده باش کامل بود ، لیکن طوفان و بارندگی شدید کم‌سابقه ، مشکلاتی را برای شهروندان بوجود آورد و همچنین باعث آبگرفتگی چند نقطه از شهر فردوس شد .

🔸شهردار فردوس بیان کرد: با بازدید میدانی که دیروز در سطح شهر انجام شد، در برخی نقاط شهر مشکلاتی از بابت آب گرفتگی معابر وجود داشت که علت آن ورودی بیش از ظرفیت آبهای سطحی به کانالهای جمع آوری و به ویژه افتادن تابلو ها و سبد های پلاستیکی میوه و سایر اجسام خارجی در داخل کانال ها بود ، سریعا برطرف و با برنامه ریزی انجام شده در اولین فرصت این مناطق رفع مشکل خواهد شد.

🔸مهندس اکبری توضیح داد: تا پایان روز شنبه ، همه نیرو‌های خدمات رسان و مدیریت بحران #شهرداری_فردوس در پست‌های از پیش تعیین شده حضور دارند و از نظر سیلاب و طوفان ، آمادگی نیروهای شهرداری به طور کامل وجود دارد تا زمانی که شرایط جوی آرام شود.

🔸مهندس اکبری افزود: در بعضی از نقاط هم شاهد آبگرفتگی ، به علت فرسودگی جو و جدول ها و کم عرض بودن کانالها و مسیر آبراه ها بودیم ، که نیاز به اصلاح دارد و در برنامه کاری شهرداری قرار گرفت .

🔸وی در پایان از تلاشهای بی دریغ همه عوامل شهرداری در حوزه های مختلف خدماتی به ویژه در طی ۴۸ ساعت گذشته قدردانی و اقدامات آنها را شایسته تقدیر دانست

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *